Η παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση παρέχεται ως ενισχυτικός και ενταξιακός θεσμός της μαθησιακής διαδικασίας και της παιδαγωγικής πράξης σε μαθητές/μαθήτριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι οποίοι/ες δύνανται με μαθησιακή υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης τους.

Στόχος της είναι να επιτευχθεί ο μέγιστος βαθμός αυτονομίας των μαθητών/τριών τόσο σε μαθησιακό όσο και σε ψυχοκοινωνικό επίπεδο για τη μετάβασή τους από την εξατομικευμένη υποστήριξη στην αυτόνομη λειτουργία τους στο πλαίσιο της τάξης. Απαραίτητος μοχλός καθίσταται η συνεχής, ισότιμη και αμφίδρομη συνεργασία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής αλλά και εν γένει όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Κατά τη σχολική χρονιά 2023-24 πλαισιώνονται με παράλληλη στήριξη/συνεκπαίδευση μαθητές από τις εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής κα Μελίστα Δήμητρα (Χημικό), Σικλαφίδου Ελευθερία (Μαθηματικό) και Ξαφέλη Χρυσή-Μαρία (Φιλόλογο).

Πρόσφατα άρθρα